Dorina Iuliana Prisecariu -Voluntar si consultant on-line la, Noua Terapie Magica


                      Dorina Iuliana Prisecariu

  Voluntar si consultant on-line la, Noua Terapie Magica

  In Echipa,doamnei Marcela Glavan. 

Numele meu este Dorina Iulian Prisecariu ,locuiesc in Ungaria si sunt consultant si voluntar la Noua Terapie Magica in echipa doamnei Marcela Glavan.

Intimplarea a facut sa-mi fac un control medical,in urma cu 3 ani,cand am aflat ca am pietre la fiere si ficat.Bineinteles pe moment m-am speriat.Nu am avut niciodata probleme medicale si de aceea mi-a fost frica,mai ales ca medicii mi-au recomandat sa fac operatie pentru eliminarea acestor calculi.

Incepusem sa ma simt foarte rau,cu stari de voma, dureri mari de cap,dureri abdominale.

Asa cum facem fiecare dintre noi,am inceput cautarile pe internet,unde am gasit paginile doamnei Marcela Glavan,unde zeci de pacienti prezentau rezultatele,cu terapiile recomandate de doamna Marcela impreuna cu echipa de voluntari,cu care ajutau pacientii sa scape de foarte multe probleme de sanatate! Asa am descoperit aceasta Terapia Magica a Iubirii. Am cerut ajutor D-nei Marcela Glavan care mi-a repartizat imediat un voluntar.Am urmat toate recomandarile primite si procedurile acestor terapii si acum ma simt foarte bine.Am eliminat calculii pe care ii aveam in fiere si ficat si binenteles ca la o anumita perioada ,repet procedura de detoxifiere a ficatului.

Avand rezultate foarte bune cu aceste terapii naturiste am decis sa ma pregatesc alaturi de echipa de voluntari si sa ajut pe cei care ne cer ajutorul in probleme de sanatate.

Acum fac parte din aceasta familie minunata.
Fiecare pacient beneficiaza de o consultatie on-line sau la telefon.
In prima faza pacientul va completa o fisa a pacientului,care ne ajuta sa-i intocmim schema terapeutica in functie de problemele fiecaruia.
Detoxifierea organismului ,alcalinizarea organismului,curatarea limfei si a sangelui,detoxifierea colonului,deparazitarea organismului,curatarea ficatului de grasimi si de calculi ,sunt cateva din metodele noastre de insanatosire ,pe care le recomandam cu multa iubire pacientilor nostri.
Gratis am primit,Gratis oferim si noi!

Cine doreste sa fie sanatos si sa-si imbunatateasca sanatatea si vitalitatea,sa apeleze cu incredere la voluntarii nostri care sunt pregatiti pentru a va ajuta sa va vindecati trupul si sufletul.

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=283826749078282&set=a.107755463352079&type=3

Tara               Ungaria
Judet

Localitate
Adresa

telefon          0745427379 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Lectia nr 3. Noua Terapia Magica. Bautura Magica. Cum Prepari acasa Apa Alcalina pentru B.M

CUM SA PREPARI ACASA APA PENTRU BAUTURA MAGICA, CARE TE TRATEAZA DE MULTE AFECTIUNI!    Apa alcalina o poti prepara chiar la ...