ILENUTA CHECHERITA- FIZIOTERAPEUT Voluntar-Consultant on-line la Noua Terapie Magica In echipa doamnei Marcela Glavan



ILENUTA CHECHERITA- FIZIOTERAPEUT

Consultant de sanatate on-line si Voluntar  la Noua Terapie Magica - Terapia dr. Otto Warburg
In echipa doamnei Marcela Glavan 



Ma numesc ILENUTA CHECHERITA ,din Timisoara,dar locuiesc in Italia si sunt fizioterapeut.

Sunt fizioteraput, consultant de sanatate on-line si voluntar in echipa doamnei Marcela Glavan ,care se ocupa de foarte multi ani de voluntariat,este si bioterapeut ,iar impreuna cu echipa de la Noua terapie magica,facem advearate minuni. In urma cu 4 ani am facut un control general deoarece aveam un fel de durere surda in partea stanga la splina. Stiind ca de multi ani in urma fierea mea este f lenesa am decis sa vad cum stau lucrurile. Tin sa precizez caci la varsta de 17 ani am sarit cu capul in jos in mare si m'am izbit puternic de fundul marii si multumesc lui DZEU ca nu am ramas paralizata ci doar mi'am facut rau cervicale-i care s'a intins in loc sa stea curbata cum trebuie sa fie. Stiiam caci inaintaind in varsta voi avea mari probleme chiar riscul sa raman blokata adica sa nu pot misca mainile, fapt care nu l'am putut evita nicicum si a trebuit sa merg la centrul mai multe centre unde se face masaj terapeutic; Ceragem , Casa de Jad, Asigem unde au toate aparatele (patul cu pietre de JAD si tormalina, proiectorul cu fotoni,etc ).Aceste aparate sunt deosebit de bune in toate bolile mai ales in lombosciatica, paralizie,scolioza, cifoza, cervicala chiar si hernia de disc (binenteles este nevoie de multe sedinte).
Vazand cat sunt de efficace am decis sa pregatim pe viitor (echipa noastra de la Noua terapie magica ),aceste centre ,cabinete terapeutice,unde pacientii nostri vor putea beneficia de consultatii gratuite si masaj terapeutic in functie de problemele fiecaruia.
Rezultatele mele la analize nu au iesit tocmai bune ,deoarece aveam pietre la fiere.
Cautand mereu sa invat terapii naturale deoarece stiu tare bine caci medicamentele chimice fac ravagii doar iti amelioreaza problemele de sanatate,nicidecum sa te insanatoaseasca si iti acidifica corpul si mai presus ca in decurs de 4 ani consumand acestea iti dezvolti alte boli, am hotarat sa ma tratez natural si asa am cunoscut-o pe scumpa noastra Marcela Glavan care mi'a dat un voluntar si am urmat toate procedurile terapeutice.
Am scapat de pietre nu mai am dureri de nimic iar curatarea ficatului si toate texnicile invatate alaturi de colegii mei voluntari le fac mereu.
Aceste terapii naturiste sunt folosite cu mare succes in Italia si in toata lumea . Amintesc aici de Dr P.Mozzi ,Andrea Moritz care au mii de pacienti si fac adevarat minuni.

Am fost asistata gratis de voluntarul lui Marcela Glavan si eu la randul meu asist gratis,pentru ca iubesc semenii si peDumnezeu.
DZEU lucreaza prin oameni si trebuie sa ne ajutam si sa ne iubim!


https://www.facebook.com/profile.php?id=100009978280422
Telefon   00393669716657
Tara
Italia 
Judet
Timisoara 
Localitate
TM
Tara
Italia 
Judet
Timisoara
Localitate
Timisoara 




Adăugați o legendă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Lectia nr 3. Noua Terapia Magica. Bautura Magica. Cum Prepari acasa Apa Alcalina pentru B.M

CUM SA PREPARI ACASA APA PENTRU BAUTURA MAGICA, CARE TE TRATEAZA DE MULTE AFECTIUNI!    Apa alcalina o poti prepara chiar la ...