Maricica Vacareanu- Voluntar si consultant on-line la, Noua Terapie Magica In Echipa,doamnei Marcela Glavan.


Maricica Vacareanu- Consultant de sanatate on-line si Voluntar la, Noua Terapie Magicam Terapia Dr Otto Warburg - Echipa,doamnei Marcela Glavan. 
       

                    


Ma numesc Vacareanu Maricica sunt din Botosani locuiesc si lucrez in Italia ,infirmiera la Domiciliu.
Pana sa intalnesc pe Doamna Marcela Glavan ma confruntam cu o serie de probleme; hipertensiune ,colesterol,oboseala cronica si multe alte probleme de sanatate.
Am intrat in contact cu Doamna Marcela Glavan si mi-a fost repartizat un voluntar.
Am fost ajutata pas cu pas ,cu un program personalizat ,despre care auzisem si in Ialia despre terapiile Dr. Mozzi, Dr Otto Warburg,  Dr Andreas Moritz , Dr Robert Morse.
Noua terapia magica imbina aceste terapii ale renumitilor medici naturisti care dau rezultate mari ,un secret fiind si dieta grupei de sange si postul negru pentru cei care au probleme mari de sanatate.
Eu sunt foarte fericita, pentru ca am rezultate frumoase cu terapiile noastre.
Am scapat de greutate ,de tensiune ,de colesterol ,de oboseala ,ma simt foarte bine pentru ca respect terapia si periodic fac curatare ficat si toate etapele recomandate de doamna Marcela.
Datorita faptului ca imi place mult sa ajut semenii,am decis sa daruiesc si eu la randul meu, toate informatiile primite si tot ce-mi sta in putinta sa ajut ca cei dragi mei din familie si nu in ultimul rand pe oricine doreste sa-si inbunatateasca sanatatea.
Cine doreste sa-si detoxifice organismul,sa scape de calculii din ficat si fiere,sa-si curete colonul , sa-si vitalizeze organismul sa apeleze cu toata increderea la echipa de consultanti a doamnei bioterapeut Marcela Glavan.

https://www.facebook.com/maricica.vacareanu
Telefon     00393478960816
Tara
Italia 
Judet
Botosani
Localitate
Bt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Lectia nr 3. Noua Terapia Magica. Bautura Magica. Cum Prepari acasa Apa Alcalina pentru B.M

CUM SA PREPARI ACASA APA PENTRU BAUTURA MAGICA, CARE TE TRATEAZA DE MULTE AFECTIUNI!    Apa alcalina o poti prepara chiar la ...