,,Numele meu este Marian Minoi -AM SCAPAT DE INSULINA, CU TERAPIA MAGICA,,

                                    AM SCAPAT DE INSULINA  CU TERAPIA MAGICA 

Buna seara ..
,,Numele meu este Marian Minoi am 49 de ani si in luna martie am fost DEPISTAT la un spital din Bucuresti cu Hepatita C și Diabet Tip 1 dezordonat cu glicemie foarte mare ,fiind internat de urgenta la institutul Paulescu , fiind pus pe insulina 4 doze la ora 7 , 10 untati ora 13 ,6 unitati ora 19 , 6 unitati si ora 22 , 20 unitati de Lantus .De circa 2 luni am tot cerut ajutor pe toate paginile de terapii .Iar Dumnezeu m a îndrumat sa intru pe pagina Am diabet , unde am gasit postarea doamnei Marcela Glavan care oferea consiliere Gratuita bolnavilor de diabet și tuturor care doreau sa înceapă terapia naturista cu Băutură Magica .

Am luat legătura în privat cu doamna Glavan și i am dat toate informațiile despre problemele mele de sănătate, mi a transmis niște materiale pt studiu și dupa ce am studiat , am fost uimit de rezultatele pacienților cu terapia naturista .Am anuntat o pe doamna Marcela Glavan ,ca sunt decis sa incep .Am primit un voluntar dedicat pacienților cu mult suflet ,pe doamna Camelia Oancea .Prin centrul terapiei mi a fost aprobata o schema personalizata de terapie ,pe care am urmat o cu toată seriozitatea .Am urmat o alimentatie dupa grupa de sange ...in acelasi timp am urmat dezintoxicarea organismului si alcalinizarea , apoi Curatarea Ficatului , Curatarea Colonului . 

Sunt Fericit ca am 5 zile de cand nu mai fac Insulina si astazi am avut glicemia 87 ...Oameni buni se poate doar ,dacă vrem . VA RECOMAND SA LUAȚI LEGATURA CU DOAMNA MARCELA GLAVAN Și VĂ AJUTA GRATIS .În probleme mai grave , după ce urmați cele 4 etape de baza ale terapiei va recomanda un cabinet din România sau Italia ( la prof Marius Codreanu), unde se continua terapia pe niște dispozitive de ultima generatie. 

VA RECOMAND DIN SUFLET SA URMAȚI ACEASTA TERAPIE ...NIMENI NU MI DĂDEA SPERANȚE CA POT SCĂPA DE INSULINA CU UN DIABET DE TIP 1 .
..DECI SE POATE !! VA MULTUMESC LA ÎNTREAGA ECHIPĂ CARE ÎȘI DEDICA O PARTE DIN VIAȚA ȘI FAC TOTUL GRATUIT ȘI CU SUFLET ... Deci se poate. .. va rog pe toti cu diabet si cu alte probleme s a încercați , nu m a costat nici un leu e foarte important . VA MULTUMESC VOUĂ OAMENI CU SUFLET ȘI ÎȚI MULȚUMESC DOAMNE CA M AI ARĂTAT ACEASTA CALE,,.


,,Ai probleme de sanatate si nu gasesti rezolvare?  
Contacteaza pe facebook ,un consultant specializat in Terapia Magica sau pe Marcela  Glavan - vei primi ajutor negresit .
Consultanta Gratuita,, 
Cu respect  Marian Minoi  -  am atasat si scrisorile medicale si iesirile din spital 

Fotografia postată de Marian Minoi.Fotografia postată de Simona Denisa Munteanu.

Fotografia postată de Marian Minoi.Fotografia postată de Marian Minoi.Fotografia postată de Marian Minoi.Fotografia postată de Marian Minoi.Fotografia postată de Marian Minoi.Fotografia postată de Marian Minoi.Fotografia postată de Marian Minoi.Fotografia postată de Marian Minoi.Fotografia postată de Marian Minoi.Fotografia postată de Marian Minoi.Fotografia postată de Marian Minoi.Fotografia postată de Marian Minoi.Fotografia postată de Marian Minoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Lectia nr 3. Noua Terapia Magica. Bautura Magica. Cum Prepari acasa Apa Alcalina pentru B.M

CUM SA PREPARI ACASA APA PENTRU BAUTURA MAGICA, CARE TE TRATEAZA DE MULTE AFECTIUNI!    Apa alcalina o poti prepara chiar la ...