A SOCAT MEDICII CU REZULTATUL EI ! URMA A TREIA OPERATIE LA SAN CARE AR FI DISTRUS-O.

Stefania ,o femeie minunata ,care lucreaza in Italia din greu ,parasita de sot de 13 ani ,cu 2 copii care sunt viata ei ,mi-a scris in data de 29 August 2017, ca are mare nevoie de ajutor.
Avea deja doua operatii la san, noduli foarte mari ,steatoza hepatica ,tiroida infectioasa .dureri ingrozitoare ,picioarele umflate .surplus de greutate , anemie,demoralizata complet .PROGRAMATA PENTRU A TREIA OPERATIE LA SAN IN LUNA OCTOMBRIE 2017 .

Fotografia postată de Stefy Stefani.

 Asa a inceput povestea lui Stefy Stefani la data de 1 Sept 2017 .
,, Ma numesc Stefania, astazi  am terminat, curatarea ficatului. Si pot sa va spun ca ma simt, foarte bine .Am eliminat calculi de toate dimensiunile,mai mari, si mai mici.Am unul foarte mare,cred, ca am avut foarte multe toxine in ficat si fiere .Va spun povestea mea foarte trista .Am la sân un nodul, de 17mm ,care trebuie să-l aspir,acesata saptamana. In luna lui octombrie sunt programata pentru operatie. Dar am toata increderea ca ,dupa ce fac aceasta terapie nu o sa mai fie nevoie.In acesata dimineata, ,dupa ce am baut apa alcalina cu bicarbonat si lamaie si apoi am facut curatarea ficatului nu mai simt acel nodul ca prima data,parca s a topit, Si multe alte probleme pe care le am avut ,sper sa le rezolv cu aceasta terapie . Tin sa multumesc ,pe acesta, cale,Doamnei Marcela Glavan, si la vountara mea, Maricica Vacareanu, care mi-a fost alaturi, in tot acest timp,si avut rabdare cu mine. Aceste, doua femei cu suflet mare, m au facut foarte fericita,sper ca ca nu trebuie sa ma operez. Va recomad la toata lumea, terapia .Aveti,incredere, in terapia, magica. Va multumesc ,ca m-ați ascultat.REVIN DUPA CE MERG LA CONTROL.,,💖💖💖💖💖💖💋💋💋💋

Stefy Stefani a revenit cu vesti bune .     ,,Buna seara eu sunt Stefy . Asa cum v am promis am revenit. Am fost la control, pentru ca trebuia sa ,fac biopsia la san si in acelasi timp si ecografia. Doctorul meu care m a operat de doua ori nu a mai gasit nodulii. Doctorul meu era total nefericit pentru rezultatul meu .Practic nu i venea sa creada. Ultima data cand am fost mi-a zis ca trebuie, sa ma operez am ingenuchiat de durere. Era a Treia operatie, NU STIU DACA MAI REZISTAM. Acum cand am vazut rezultatul am sarit in sus de bucurie. Doctorul mi-a zis ca sa fiu atenta, ca poate sa revina, ca asa se mai intampla . Era socat de rezultat.Nu putea accepta ca si pierde un pacient . Au disparut cu terapia magica pe care am urmat o eu ,o terapie personalizata pentru problemele mele .Aveam dureri la san in special noaptea. Sunt foarte fericita si multumita de rezultate mele , care le am simtit imediat dupa curatarea ficatului. Vreau sa multumesc, inca odata tuturor din echipâ doamnei MARCELA GLAVAN .MULTUMESC voluntarei mele Maricica Vacareanu care mi-a fost alaturi, in tot acest timp si DoamneiMarcela Glavan pentru tot ce face pentru noi .Le multumesc din suflet. FARA ACEASTA TERAPIE SI ACESTE PERSOANE MINUNATE nu mai scapam de operatie ,de toate durerile si problemele pe care le aveam. EU va doresc numai bine la tot grupul si va rog sa aveti incredere, in terapia care salveaza vieti . Noapte buna va multumesc ca ma ascultati .💖💖💖💖💖🌹🌹🌹🌹🌹💗💗💗💗💗💗
VOI REVENI CU TOATE ANALIZELE.Multumesc Domne ca m ai salvat,,!
Fotografia postată de Stefy Stefani.
                                  

Ma bucur mult Stefania ,pentru rezultatul tau ,care este aproape incredibil! Am plans in aceasta seara de bucurie ,ascultandu-te cat de fericita esti, ca ai scapat de a treia operatie si ca te simti foarte bine . Nu mai ai nodulii ,ai scapat de dureri ,picioarele tale arata bine.
Multumesc bunului Dumnezeu ca mi a dat acest dar minunat ,sa pot ajuta semenii .
Multumesc echipei mele de voluntari : Dorina ,Kristian ,Maricica ,Marijan Camelia, Cristi, Alina,Roxana,Marian .Va multumesc ca existati si ca sunteti cei mai minunati oameni ,pentru tot ce faceti cu atata iubire si devotament. Va iubesc si pretuiesc .
Nimic fara Dumnezeu !
Cu iubire Marcela Glavan
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Lectia nr 3. Noua Terapia Magica. Bautura Magica. Cum Prepari acasa Apa Alcalina pentru B.M

CUM SA PREPARI ACASA APA PENTRU BAUTURA MAGICA, CARE TE TRATEAZA DE MULTE AFECTIUNI!    Apa alcalina o poti prepara chiar la ...