Tratamentul ciupercii la unghii. Onicomicozei

1.În fiecare seară, degetele cu unghii bolnave ţinute în apă călduţă cam 5 minute, apoi frecate energic cu o periuţă cu bicarbonat de sodiu. Energic, în zona unghiei, aşa cum freci cratiţele cu Tix. Lăsat să se usuce, apoi dimineaţa speli cu apă + săpun. Și se repetă şi se repetă şi se repetă zilnic, cu săptămânile.
Când ştii că ţi-a ieşit? Și te bine dispui? Când observi cum începe să crească unghie nouă, fără ciupercă.
Metoda n-am inventa-o eu, şi este recomandată inclusiv de doi dintre chirurgii cu care colaborez şi doi dintre internişti, plus un dermatolog. Asta numai în jurul meu… Am vorbit, ne-am sfătuit pe tema asta.
Încercaţi ce spun. Nu vă costă nimic, în afara răbdării.
Încă ceva. Făcând aşa, nimic nu vă opreşte să puneţi a doua zi, ziua, şi o soluţie antimicotică pe unghii. Orice soluţie vă recomandă farmacistul. Există zeci!
REȚINE şi câteva gesturi conexe, FOARTE IMPORTANTE!
  • Dezinfecţia periodică a încălţămintei cu spirt
  • Șosete schimbate de 2-3 ori pe zi.
  • Grijă să nu staţi cu picioarele umede în pantofi.
  • Seara cureţi pantofii pe interior, dai cu spirt şi-i umpli cu ziare mototolite.
  • Periuţa/periuţele (de dinţi) cu care freci unghia bolnavă cu bicarbonat, o bagi peste noapte-n spirt.
Unii recomandă oţetul de mere în loc de bicarbonatul meu. Nu mă-ntrebaţi de ce de mere, şi nu de vin clasic. Posibil, nu l-am încercat. De ce-i bun şi el?
Fiindcă schimbara brutală a Ph-ului, îi dă ciupercii în cap. Oţetul face Ph acid, bicarbonatul bazic.
Ce NU e bine, însă!! Indiferent dacă optaţi pentru bicarbonat, sau acid acetic=oţet.
Să puneţi bicarbonat plus acid!! NU.
Fiindcă împreună reacţionează ca la prăjiură şi nu rămâne nici acid – nici bază, ci se formează o “spumiţă inutilă” cu bule. Care ar putea creşte un aluat, dar nu distruge o ciupercă.
sursa@glogulOtiliei
Nu va mai luati dupa reclame ,eu va spun ca NU-I POSIBIL să vindeci în zece zile.
Acuma, ştiind ce aşteptăm, că ne-am înarmat cu răbdare pentru un an, iată ce soluţii terapeutice există
2.Tablete antimicotice. Pe gură, deci. Care se iau la prescripţia medicului, vreme îndelungată şi care (tablete) pot ataca serios ficatul. Din acest motiv se urmăresc periodic probele hepatice- TGO şi TGP (alţii le zic ALAT/ASAT) şi, mai ales, se ţine strâns legătura cu medicul.
Sufixul –CONAZOL: Fluconazol, ketoconazol etc, sugerază că un anume produs farmaceutic are efect antimicotic=anticiupercă. Personal, nu recomand tratament pe gură, chit că-i mult mai simplu să fac o reţetă compensată cu fluconazol, decât să-i explic omului tot ce scriu aici. Și până trece juma` de an şi te prinzi că luat aşa, sec, e cam inutilă… mai curge multă apă pe Bistrita.Imagine similară
3Soluţii MEDICAMENTOASE locale. Sa aplică la baza unghiei, în jurul ei, sub vârf etc. Știţi toţi de Exoderil, nu fiindcă-i cel mai grozav sau singurul, ci fiindcă-i mediatizat puternic.

4. Reteta de la o doamna care lucreaza in Italia ...timp de 7 zile se tin picioarele in apa calda cu bicarbonat pana se inmoaie unghia apoi ,o stergi si pui cu o pompita cateva picaturi pe unghie ACE (clor ), doamna spune: la mine a functionat ca iarna tare ma dureau unghiile de la incaltaminte ,dupa 7 zile mi au crescut unghiile curate.
Cu Iubire Marcela Glavan 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Lectia nr 3. Noua Terapia Magica. Bautura Magica. Cum Prepari acasa Apa Alcalina pentru B.M

CUM SA PREPARI ACASA APA PENTRU BAUTURA MAGICA, CARE TE TRATEAZA DE MULTE AFECTIUNI!    Apa alcalina o poti prepara chiar la ...